It's my birthday!

2008-03-25 19:25:54 by wierdtails

I am now 16! I'm old enough to drive now!

And on a side note, I'm sorry I haven't updated anything on my NG account for such a long time. I've been spending most of my time on DeviantArt. I like it because it has more features than Newgrounds, and I can talk with others better than I can on Newgrounds.
Anyway, Thanks for listening.


Comments

You must be logged in to comment on this post.


RobertTaylorRobertTaylor

2008-03-25 19:35:02

newgrounds = better

wierdtails responds:

Newgrounds needs to improve. Big time.


Suspended-3rd-ChordSuspended-3rd-Chord

2008-03-25 19:53:52

Hippy Berthday

wierdtails responds:

Thanks XD


Luigi77777Luigi77777

2008-03-25 19:54:42

HAPPY B-DAY DUDE! OLD ENOUGH TO HAVE SEX TOO!!!

wierdtails responds:

...
Hehehe... yea ^^;
Thanks ^^;


stabby51stabby51

2008-03-28 07:15:18

aw shit I know its late but happy birthday :)

wierdtails responds:

It's okay =D
Thx


JJ-420JJ-420

2008-04-02 13:39:03

if i wosint in frickin coluradoe i woud have rote these on time so happey b day...and hows the vid coming along?

wierdtails responds:

Thx, Fine.


chaodude123chaodude123

2008-04-02 18:25:12

o crap i am soo late srry dude but HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and plz make the next epidsode on tlt plzz

wierdtails responds:

I will.
And Thx.


JerkeraJerkera

2008-04-11 15:14:50

D***, am i late! Sorry for not saying this 'till now but, HAPPY BIRTHDAY WIERDTAILS!!!

See ya, Jerkera the Player

PS: The reason for not saying it 'till now was that well, i'm not here very often. Sorry! ^^;

(Off camera: "Live and learn plays" WHOO!! Crush 40 rocks! Huh? For the love of god, turn off the camera!)

wierdtails responds:

LOL
I'm never here either XD


acer456acer456

2008-04-15 19:10:08

I know it's too late but Happy age 16.

wierdtails responds:

Thanks =D


tails27tails27

2008-04-17 19:12:04

you'd know what be cool for your fourth tails love triagle

this

cosmo: kamehameha!!!
cream: OMFG!!!! *boom*
tails:wow she fainlly learn that attack

wierdtails responds:

I got other things in mind.


UltimateRAMUltimateRAM

2008-04-23 03:24:03

Happy B day bro
When r u gonna make ore love triangles???

wierdtails responds:

soon ^^


stabby51stabby51

2008-04-29 08:09:33

Also Pico day is tomorrow! :D


tails27tails27

2008-05-06 20:28:20

lol ok that was just my opion anyway but i really don't like cream....she can go with....idk the bomb dude he's that same age and they look like a better couple hope number 4 get's out soon btw would you happen to know when you migth get number 4 out or not?


kirbyman50kirbyman50

2008-05-25 22:27:32

Hope you had fun at fun during your birthday. Mine is th 27th. Have fun.


acer456acer456

2008-06-01 12:35:18

hey again. I hope your happy wierdtails,because i'm not since nobody gives a shit about my birthday. You actually have people who care because they're fanboys of your series. I have none. BTW, good luck on the series.


pixelpantspixelpants

2008-06-10 20:52:07

dude it's me ricky12 from deviantart!

sweet i see u have a ng account to myne iz pixelpants!


MadnessAppleMadnessApple

2008-06-22 14:51:24

shit


AngelBoxAngelBox

2008-06-29 01:41:18

happy b-day weird tails!!


passgame702passgame702

2008-12-13 22:52:32

i know this is hella late but HAPPY B-DAY DUDE!!!!U ARE A PRETTY GOOD MOVIE MAKER IN MY BOOK!!


tallstalls

2009-10-20 14:49:36

Happy 17th, HA! First to say!
Nuttro;
Art(Hand/pixal) work/pictures+Flash(Games/Moives ect.)+Litture+Movies+and more =DeviantART
Art(Hand/pixal) work+Flash(Gams/Movies)+Music=Newgrou nds
DeviantART has more stuff.